Un espectacle de clown i màgia que juga amb l’absurd per parlar-nos de l’aigua, el recurs més preuat i escàs del planeta.
Sota un sostre de núvols, al mig del carrer, un cubell recull l’aigua que ja no cau del cel. La pluja ha desaparegut i només en queda el record, però Txema Muñoz ens convida a deixar-nos endur per una coreografia d’imaginació i fantasia que brolla gota a gota. Una tassa que apareix del no-res, monedes inquietes, culleres que salten de les butxaques… La màgia es barreja amb el clown i el mim en un joc escènic sense paraules, ple de poesia i picardia. Gota és més que un espectacle: és una metàfora col·lectiva, una invitació a reflexionar sobre la nostra relació amb l’aigua i la responsabilitat que tenim en preservar-la. Un got d’aigua esdevé símbol de vida i esperança.
Txema Muñoz, artista amb una trajectòria internacional i reconeixements d’arreu del món, ens guia cap a un univers on el silenci parla, la comèdia emociona i la màgia ens fa creure de nou en l’impossible.
Activitats Relacionades:
-
-
“HELLAS. Gregues, grecs i gemecs”
Amb la companyia El Mirall
Diumenge 26 d'abril de 2026, 18 h
Els Catòlics -
El rei borni, de Marc Crehuet
Interpretat pel Grup de Teatre Cassanenc, de Cassà de la Selva
Diumenge 17 de maig de 2026, 18 h
Teatre Pere Serrat dels Catòlics d’Olot -
La gestió de la solitud, de la companyia Sols Teatre
Diumenge 31 de maig de 2026, 18 h
Teatre Pere Serrat dels Catòlics d’Olot -
-
Constructivo
Piero Steiner i Ernesto Collado
Dijous 21 de maig de 2026, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
-
-
Què t’ha passat? Amb Albert Om i JM Pou
Divendres 19 de juny de 2026, 20.30 h
Teatre Principal d’Olot -
Constructivo
Piero Steiner i Ernesto Collado
Divendres 22 de maig de 2026, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
Princeps del desert
A càrrec de la companyia 'La cort dels miracles'
Dissabte 13 de juny de 2026, 20.30 h
Pati de l’Hospici -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-















