fbpx
MÚSICA

Carlos Sarduy Quartet

Dissabte 14 de novembre de 2026, 20 h, Sala El Torín

Carlos Sarduy Quartet

Jazz afrocubà amb una força i sensibilitat úniques

Carlos Sarduy és, sens dubte, un dels músics més actius i polièdrics de la seva generació. A més de ser un espectacular trompetista i percussionista, també és pianista i compositor. Elogiat pel seu so, la seva gran musicalitat i la seva extraordinària versatilitat, ha col·laborat amb grans artistes com Chucho Valdés, Bebo Valdés, Richard Bona, Steve Coleman, David Murray, Esperanza Spalding, Buika, Mariza i Ojos de Brujo, entre molts altres.
La seva discografia com a líder inclou Charly en la Habana (2005), enregistrat amb només 19 anys i amb la participació de figures com Chucho Valdés, un treball que ja apuntava el talent excepcional del músic cubà. El 2019 va publicar Luz, el seu segon àlbum, amb el qual va consolidar un llenguatge propi entre el jazz contemporani i les arrels afrocubanes. Actualment, es troba preparant el seu tercer treball discogràfic, previst per a la primavera del 2027.
En els seus concerts ofereix un màgic i vibrant viatge musical a través d’un discurs melòdic i sensible, característic d’un llenguatge personal on es reflecteix el seu gran coneixement de la música afrocubana i el seu mestratge per desenvolupar-se en el jazz d’una manera innovadora.
Actualment gira amb el seu quartet i amb El Comité, del qual és membre fundador.

Carlos Sarduy: trompeta i congues
Rolando Luna o Harold Lopez Nussa: piano
El Negrón: contrabaix
Rodney Barreto: bateria


Activitats Relacionades:

Go to Top