Chano Domínguez & Paolo Fresu
Dijous 4 d'octubre de 2018, 22.30 h, Sala El Torín
PREU: 10 euros anticipada, 12 euros a taquilla el dia del concert. Estudiants de música, 3 euros. Consumició gratuïta si presentes l’entrada del LAP Rebota, rebota y en tu cara explota
Entrades a la venda a partir del 4 de setembre a les 10 h.
El projecte inèdit del duet format per Paolo Fresu i Chano Domínguez és el millor exemple de com el jazz, el flamenc i la música mediterrània poden combinar-se de forma natural. Dos veritables mestres de la música contemporània que interpreten de manera sublim temes amb base jazzística enriquits amb la passió del flamenc de Chano Domínguez i la transparència de Paolo Fresu.
Chano Domínguez és un dels pianistes de jazz més valorats de l’escena actual. Del seu piano emanen compassos en forma de tangos, alegries, buleries, fandangos i soleàs, que conviuen amb l’estructura de jazz tradicional amb harmonia i naturalitat. Compta amb més d’una vintena de treballs discogràfics i ha estat nominat dos cops als premis Grammy.
El trompetista Paolo Fresu és una figura consagrada del jazz internacional. «L’indomable poeta del so», com se l’ha anomenat, acumula una àmplia carrera plena d’enregistraments, reconeixements i premis.
UN CONCERT EXCLUSIU QUE A CATALUNYA NOMÉS ES PODRÀ VEURE A OLOT I A MANRESA
Chano Domínguez: piano
Paolo Fresu: trompeta
PREU: 10 euros anticipada, 12 euros a taquilla el dia del concert. Estudiants de música, 3 euros. Consumició gratuïta si presentes l’entrada del LAP Rebota, rebota y en tu cara explota
Entrades a la venda a partir del 4 de setembre a les 10 h.
Activitats Relacionades:
-
-
El cançoner de l’Empordà
Sanjosex + Adrià Pujol
Dissabte 30 de maig de 2026, 20 h
Espai Rusca. Laboratori Cultural -
-
Toti Torrent i Glòria Calm
Jazz d’autor i fusió contemporània
Dissabte 6 de juny de 2026, 19 h
Casino Olotí -
-
Concert d’alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Olot
Cicle de música de cambra - L'ESMUC a Olot
Diumenge 7 de juny de 2026, 11.30 h
Espai Cràter -
Le Chant des Muses: ‘Un diàleg entre les dones d’ahir i d’avui’
10è Festival Música als masos
Dissabte 4 de juliol de 2026, 18 h i 20 h
Casa Bolós -
Laia Masramon: ‘Pampallugues al vent’
10è Festival Música als masos
Diumenge 5 de juliol de 2026, 18 h i 20 h
Ventós -
Duo Fasla-Prolat: ‘Íntima’
10è Festival Música als masos
Divendres 17 de juliol de 2026, 19 h i 21 h
Casa Solà Morales -
Quartet Gerhard: ‘Beethoven’
10è Festival Música als masos
Dissabte 18 de juliol de 2026, 18 h i 20 h
Mas Subiràs -
-
Ossian’s Dream: ‘Música als salons – Música als masos’
10è Festival Música als masos
Diumenge 19 de juliol de 2026, 18 h i 20 h
Mas Vayreda -
-
-
-
-
-
Horacio Fumero Solo
Diumenge 4 d'octubre de 2026, 18.30 h
Antiga Casa Consistorial de Batet de la Serra

















