“Josep Carner. Dir molt en un mig dir seria mon afany”
1 d'abril - 30 d'abril de 2021, Biblioteca Marià Vayreda
Entrada gratuïta
HORARI D'OBERTURA:
De dilluns a dissabte de 9.30 a 13.30 i de 16 a 20 h / Durant les vacances escolars, dissabtes tancat

Aquesta exposició de petit format repassa les etapes vitals i literàries de Josep Carner, amb motiu de l’Any Carner el 2020, i té com a finalitat principal crear una eina divulgativa i fàcil d’itinerar.
“Dir molt en un mig dir seria mon afany” és una proposta ideada per Jaume Coll, comissari de l’Any Carner, i dissenyada per Enric Lluch. Així mateix, la producció va a càrrec de la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.
La vida de Josep Carner (1884-1970) abraça un període apassionant de la literatura i, en general, de la cultura i la història de Catalunya: neix durant el modernisme però viu encara la maduresa de molts dels personatges de la Renaixença, creix amb el noucentisme i el representa, s’involucra en la tasca de la Mancomunitat, opta per la carrera consular, escull l’exili mexicà durant la Guerra Civil Espanyola i acaba tornant a Europa i instal·lant-se a Brussel·les, la ciutat que esdevindrà durant els anys cinquanta el cor de l’europeisme.
Entrada gratuïta
HORARI D'OBERTURA:
De dilluns a dissabte de 9.30 a 13.30 i de 16 a 20 h / Durant les vacances escolars, dissabtes tancat
Activitats Relacionades:
-
-
-
Aniversari a l’infern, un dia al gueto de Varsòvia
3 d'abril - 2 de maig de 2025
Arxiu Comarcal de la Garrotxa -
Exposició de brodats
Helena Aguilar, Cati Mayans i Rosa Vilanova
14 d'abril - 16 de maig de 2025
Biblioteca Marià Vayreda -
“Dibuixant i Pinzellant”
Montse Bagué i Muntsa Planella
2 de maig - 6 de juny de 2025
Cafè Art Fontanella XII -
-
-
La imatge del tèxtil olotí en els fons de l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa
1 d'abril - 20 de juny de 2025
Arxiu Comarcal de la Garrotxa -
-
-
-
“Andrinópoli”
María Camila Sanjinés
12 d'abril - 10 d'agost de 2025
Sala Oberta 3 del Museu de la Garrotxa -
“Prat d’indianes”
Mireia Coromina Portas
10 de maig - 10 d'agost de 2025
Sala Oberta 2 del Museu de la Garrotxa -
-
“Soroll de telers, soroll de diners”
Història del tèxtil a Olot
12 d'abril - 10 d'agost de 2025
Sala Oberta del Museu de la Garrotxa -
La sardana als fons de l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa
1 de juliol - 30 de setembre de 2025
Arxiu Comarcal de la Garrotxa