“Buscant el primer gest (de la mà de Febus)”, d’Anna Malagrida
Projecte Natura Viva
29 d'octubre de 2022 - 8 de gener de 2023, Museu de la Garrotxa
Entrada gratuïta
HORARI D'OBERTURA:
Feiners: de 10 a 13 h i de 15 a 18 h / Dissabtes: d'11 a 14 h i de 16 a 19 h / Diumenges i festius: d'11 a 14 h / Dilluns tancat
Anna Malagrida presenta una videoinstal·lació que parteix dels rastres que l’home ha perpetuat al paisatge de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
El treball titulat de vídeo “La pedra del diable 2022” s’enfoca en l’imaginari popular que es crea al voltant d’aquestes petjades i de la seva percepció.
La proposta forma part del projecte Natura Viva i està comissariada per Carolina Grau. S’han convidat deu artistes de deu ciutats catalanes a explorar la geografia local i revelar-nos, de nou, com sentir i aprendre de la nostra naturalesa.
La voluntat és conscienciar i reflexionar sobre l’evolució de la nostra empremta i del seu impacte a la biosfera. Els resultat dels deu projectes artístics es podrà veure simultàniament a les deu ciutats durant la tardor del 2022.
El projecte Natura Viva està impulsat per Transversal, Xarxa d’Activitats Culturals amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Entrada gratuïta
HORARI D'OBERTURA:
Feiners: de 10 a 13 h i de 15 a 18 h / Dissabtes: d'11 a 14 h i de 16 a 19 h / Diumenges i festius: d'11 a 14 h / Dilluns tancat
Activitats Relacionades:
-
-
“Umbría”, de Rubén Lahuerta Morales
Exposició de fotografia
6 de febrer - 6 de març de 2026
Cafè Art Fontanella XII -
“Paisatges”, de Josep Torrent
Exposició de fotografia
7 de febrer - 7 de març de 2026
Cafè Art Fontanella XII -
Mostra de treballs de la il·lustradora Janina Bach Pujol
8 de gener - 27 de març de 2026
Escola Municipal d’Expressió -
-
“Aigua, color i una mica de ciència”, d’Alba Ayats Fraile
7 de març - 4 d'abril de 2026
Cafè Art Fontanella XII -
-
-
“Catalunya a través dels ulls d’un guiri”
Exposició de fotografia d'Enno de Jonge (Amsterdam, 1967)
1 de maig - 5 de juny de 2026
Cafè Art Fontanella XII -
“Ecotons vitals i mateirals”, d’Iris Ramon Taribò
Exposició d'escultura
2 de maig - 6 de juny de 2026
Cafè Art Fontanella XII -
-
“Souls of the world”, de Beatriz Bearden
Exposició de dibuix i pintura
5 de juny - 3 de juliol de 2026
Cafè Art Fontanella XII -
“RCR Arquitectes: arrels i ales”
Un viatge dels inicis a l’actualitat
14 de març - 9 d'agost de 2026
Hospici












