Activitat gratuïta
Espectacle recomanat per a joves a partir de 14 anys

Com els venedors ambulants que antigament recorrien quilòmetres per mostrar els seus productes enmig de la plaça, la Comunitat Idiota ha arribat per mostrar els seus símbols, la seva història, els seus productes, les seves astròlogues, especialistes, els seus memes, les seves esquerdes, la seva música, els seus dubtes i, sobretot, la seva oda al caos. Un acte de fe amb el públic amb l’únic objectiu de menjar el cervell a qualsevol criatura que s’atreveixi a aturar-se davant la meca de la idiotesa.
P-ACTE IDIOTA és un crit a poder viure als marges, a replantejar perquè fem el que fem i no deixar-nos endur per la roda preestablerta. Una invitació a no sols acceptar, sinó a adonar-se que no hi ha un enemic contra qui lluitar, només petites accions que ens tornin a apropar les unes a les altres.
Aquest espectacle forma part de Zona B: Cultura als barris, una de les iniciatives escollides pels veïns del sector nord d’Olot en els Pressupostos Participatius del 2021.
Activitat gratuïta
Espectacle recomanat per a joves a partir de 14 anys
Activitats Relacionades:
-
-
-
-
Explica’m un conte
T-63 Grup de Teatre de Sant Feliu de Pallerols
Diumenge 16 de febrer de 2025, 18 h
Els Catòlics -
-
-
Parella oberta
Secció Dramàtica del Centre Catòlic d’Olot
Diumenge 2 de març de 2025, 18 h
Els Catòlics -
-
-
Si no hi hagués demà
Marc Buxeres i Pau Serrallonga
Diumenge 16 de març de 2025, 18 h
Teatre Principal d’Olot -
-
-
-
-
-
Parella oberta
Secció Dramàtica del Centre Catòlic d’Olot
Diumenge 6 d'abril de 2025, 18 h
Els Catòlics -
-
And here I am
The Freedom Theatre (Palestina)
Divendres 9 de maig de 2025, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
The Divination Palace
Jim Parris & Xumo Nunjio
Dijous 15 de maig de 2025, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
-
The Divination Palace
Jim Parris & Xumo Nunjio
Divendres 16 de maig de 2025, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
-
-
ME & MAGDALENA
Magda Puig Torres
Dijous 12 de juny de 2025, 18.30 h i 19.30 h
Biblioteca Marià Vayreda