CINEMA

Louis Garrel —fill de Philippe Garrel, el cineasta post Nouvelle Vague per antonomàsia— fa a L’innocent un creuament de dos gèneres, el thriller d’atracaments i la comèdia lleugera, i aconsegueix que la barreja funcioni sense sacrificar res dels dos gèneres. Desplega amb elegància les constants estètiques del thriller (el zoom dels setanta, l’ullet a The French Connection) i crea bons personatges i bones situacions de comèdia. Garrel incorpora elements de la Nouvelle Vague, des del nerviosisme de la càmera en mà d’À bout de souffle, passant pels iris negres que retroben els personatges, fins a arribar a la congelació del fotograma final de Les 400 Coups. Un caramelet.
Direcció: Louis Garrel
Guió: Louis Garrel, Tanguy Viel, Naïla Guiguet
Producció: Anne-Dominique Toussaint
Fotografia: Julien Poupard
Música: Grégoire Hetzel
Muntatge: Pierre Deschamps
Intèrprets: Louis Garrel, Roschdy Zem, Noémie Merlant, Anouk Grinberg, Jean-Claude Pautot, Yanisse Kebbab, Léa Wiazemsky
Organitza: Cine Club Olot