El Petit Format – Tria del concurs de monòlegs
Dimecres 27 de novembre de 2024, 21 h, La Carbonera
Un dels actes de celebració del desè aniversari d’El Petit Format va ser l’organització d’un concurs de monòlegs, amb convocatòria oberta del febrer fins al juny, en què per participar-hi calia presentar un escrit i també un vídeo amb la interpretació de la peça.
Un jurat format per persones de l’àmbit literari i de les arts escèniques ha fet una tria dels tres millors monòlegs presentats al certamen, però ara és el públic qui té l’última paraula: qui s’endurà el primer, el segon i el tercer premi?
Així doncs, en aquest acte les tres obres finalistes es representaran en directe i les votacions dels assistents seran les que acabaran decidint el resultat final.
L’activitat forma part de la programació de la 10a edició d’El Petit Format d’Olot, organitzada per Una Càpsula Teatre amb el suport de l’Àrea de Cultura i Educació de l’Ajuntament d’Olot i la Diputació de Girona. Tota la programació del festival a la seva pàgina web.
Activitats Relacionades:
-
“HELLAS. Gregues, grecs i gemecs”
Amb la companyia El Mirall
Diumenge 26 d'abril de 2026, 18 h
Els Catòlics -
El rei borni, de Marc Crehuet
Interpretat pel Grup de Teatre Cassanenc, de Cassà de la Selva
Diumenge 17 de maig de 2026, 18 h
Teatre Pere Serrat dels Catòlics d’Olot -
La gestió de la solitud, de la companyia Sols Teatre
Diumenge 31 de maig de 2026, 18 h
Teatre Pere Serrat dels Catòlics d’Olot -
Grand Canyon
Festival Grec i La Villarroel
Divendres 10 d'abril de 2026, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
-
-
-
Què t’ha passat? Amb Albert Om i JM Pou
Divendres 19 de juny de 2026, 20.30 h
Teatre Principal d’Olot -
-
Constructivo
Piero Steiner i Ernesto Collado
Dijous 21 de maig de 2026, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
Constructivo
Piero Steiner i Ernesto Collado
Divendres 22 de maig de 2026, 20 h
Teatre Principal d’Olot -
Princeps del desert
A càrrec de la companyia 'La cort dels miracles'
Dissabte 13 de juny de 2026, 20.30 h
Pati de l’Hospici -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
















