Sala d’actes de l’Hospici

La Sala d’Actes de l’Hospici està ubicada a la planta baixa de l’edifici municipal i públic  de l’Hospici d’Olot. És una sala habilitada com a sala de conferències, presentacions i taules rodones que es cedeix per diferents activitats, especialment culturals.

CAPACITAT: 60 persones

Normativa d’ús
Preus
Formulari de petició

Com demanar la Sala d’actes de l’Hospici?

Cal presentar dos documents:  la instància general i el formulari de petició de la Sala d’actes de l’Hospici.
  1. Llegir atentament la normativa i els preus de lloguer de la Sala.
  2. Descarregar i omplir el formulari de petició de la Sala.
  3. Presentar una instància a l’Ajuntament d’Olot juntament amb el formulari de l’equipament omplert. Es pot fer telemàticament a través del web de l’Ajuntament o de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.  Aquí hi trobareu la informació i els documents necessaris per fer-ho.
  4. Si a més del lloguer de la sala es demana fer ús de la plataforma de venda d’entrades d’Olot Cultura cal adjuntar el document SEPA omplert. Es pot descarregar aquí.

Contacte dels responsables de la Sala d’actes de l’Hospici

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb els responsables de la Sala  al 972 27 11 66 i al correu museu.garrotxa@olot.cat.