Daniel Cros
Diumenge 21 d'agost de 2022, 18.30 h, Parc Nou

Un repertori ple d’ànima, batec, vida viscuda, llàgrimes, soledats, paraules amb sabor dolç i salat, derrotes, amors curatius i saludables, contradiccions i fins i tot insensates covardies.
“Daniel Cros destaca en totes i cada una de les seves cançons i arriba a nivells irresistibles de seducció. Les seves peces estan plenes d’ànima, batec, vida viscuda, llàgrimes, soledats, paraules amb sabor dolç i salat, derrotes, amors curatius i saludables, contradiccions i fins i tot insensates covardies que emmordassen el cor i lliguen l’aire lliure que ens ajuda a viure.” (Fernando González Lucini)
Las palmeras y el viento va ser seleccionat entre els deu millors discs espanyols del 2021 pel programa de ràdio “Al caer el sol”.
A Daniel Cros, que posa la veu i toca la guitarra acústica, l’acompanyen Mariano Morales, a la veu, a la serra, al charango, al clarinet i a la guitarra espanyola; Yoan Sánchez, als congues, al caixó i als ambients; Armando Suárez, al trombó; Abel Herrera, a la trompeta, i Luís Fernández, al contrabaix.
Activitats Relacionades:
-
-
-
Orquestra Fireluche
‘Segona florada’, disc pòstum de Pau Riba
Dissabte 17 de juny de 2023, 20 h
Sala El Torín -
-
Òpera Cines Olot
Projecció en directe de l'òpera "Hamlet" d'Ambroise Thomas
Dijous 30 de març de 2023, 19.15 h
Cines Olot -
Òpera Cines Olot
Projecció en directe de l'òpera "Il Trovatore"
Dimarts 13 de juny de 2023, 19.15 h
Cines Olot -
Òpera Cines Olot
Projecció en directe de l'òpera "Don Giovani" de W.A. Mozart
Dijous 20 d'abril de 2023, 20 h
Cines Olot -
Òpera Cines Olot
Projecció en directe del ballet "Maurice Béjart"
Dijous 25 de maig de 2023, 19.15 h
Cines Olot -
-
-
“Gli affetti. Música i emocions a l’època barroca”
Xerrada-concert amb Núria Pujolràs i Mireia Ruiz
Dimecres 31 de maig de 2023, 17.30 h
Espai Cràter -
-
-
-