PREU: Venda anticipada en línia: 8 euros adults, 5 euros infants de 4 a 12 anys. Taquilla: 10 euros adults, 7 infants

Daura Mangara és un poeta afro banyolí que canta i rapeja en català i soninke. Les seves lletres oscil·len entre el buit d’identitati i les injustícies i la mirada optimista i esperançadora.
Les seves creacions musicals, de gran volada poètica, se centren en vivències personals relacionades sobretot amb la discriminació racial. En el seu primer disc, Poesia per bandits (2020), rememora el seu pas per la presó i explora temes com la nostàlgia, l’amor o l’experiència del racisme.
Va ser el protagonista del documental de Manel Serrat Negre de merda (2018), un curtmetratge on es recullen les seves experiències de racisme institucional i de violència com a banyolí fill de migrants. La peça va guanyar el premi del jurat i del públic a la categoria d’estudiants del Festival In-edit.
Ho organtiza: Núria Social
PREU: Venda anticipada en línia: 8 euros adults, 5 euros infants de 4 a 12 anys. Taquilla: 10 euros adults, 7 infants
Activitats Relacionades:
-
Òpera Cines Olot
Projecció en directe de l'òpera "Il Trovatore"
Dimarts 13 de juny de 2023, 19.15 h
Cines Olot -
Concert de Vic Moliner
Varietats autòctones
Divendres 16 de juny de 2023, 21 h
Fortí del Volcà Montsacopa -
Concerts al Parc Nou
Varietats Autòctones
Dissabte 17 de juny de 2023, a partir de les 17 h
Parc Nou -
-
Orquestra Fireluche
‘Segona florada’, disc pòstum de Pau Riba
Dissabte 17 de juny de 2023, 20 h
Sala El Torín -
Concerts a la Plaça del Carme
Varietats autòctones
Dissabte 17 de juny de 2023, 22 h
Plaça del Carme -
-
J. S. Bach i C. Ph. E. Bach: un retrobament singular
Dissabte 1 de juliol de 2023, 19 h
Casa Solà Morales -
J. S. Bach i C. Ph. E. Bach: un retrobament singular
Dissabte 1 de juliol de 2023, 21 h
Casa Solà Morales -
-
-
-
-
-
-
-
-
-