Yoav Eshed Quartet
Divendres 20 d'octubre de 2023, 20 h, Sala El Torín
PREU: 10 euros anticipada, 12 euros a taquilla el dia del concert. Estudiants de música, 3 euros
JAZZ OLOT

Yoav Eshed Quartet convida l’oient a un viatge fascinant de paisatges sonors i a moments d’alta energia fins a les capes lentes més delicades creant una dualitat de melodies relaxades i d’intensitat rítmica.
Yoav Eshed és un guitarrista i compositor nascut a Israel amb seu a Brooklyn. Va començar a tocar el piano als tres anys i als tretze es va iniciar amb la guitarra.
Va guanyar el prestigiós Dean Award del Berklee College of Music així com el Guitar Achievement Award de Berklee per una musicalitat excepcional.
Guanyador també del concurs de jazz Lee Ritenour Six String Theory, la competició anual de jazz a Israel The Jazz Player, el Concurs de Guitarra del Festival de Jazz de Montreal i del premi com a solista instrumental de Made in New York.
Actualment, Yoav està de gira per tot el món i ha tocat en alguns dels festivals de jazz i dels escenaris més importants, com ara Blue Note Jazz Club, Birdland, Dizzy’s Lincoln Center, Montreux Jazz Festival, a Suïssa, Jerusalem Jazz Festival, Festival de Jazz d’Atenes, Festival de Jazz d’Amersfoort, Festival de Jazz del Mar Roig i Festival de Música de Provença, i ha col·laborat amb músics com Ari Hoenig, Dayna Stephens i Lau Noah, per esmentar-ne només alguns.
Activitats Relacionades:
-
Carla Gonzàlez Ferrer Sextet
La visibilitat de l’invisible
Divendres 19 de desembre de 2025, 20 h
Sala El Torín -
-
-
-
Concert a càrrec de la Unió Musical del Bages
Dissabte 24 de gener de 2026, 18 h
Teatre Principal d’Olot -
-
Actuació de Panxolina
Amb Carles Font i Jordi Sunyer
Dissabte 29 de novembre de 2025, 19 h
Casino Olotí -
-
CONCERT: Vine a cantar The Beatles
The Beatles amb Els Sargent Peppers
Dissabte 29 de novembre de 2025, 19 h
Teatre Principal d’Olot -
Concert de Nadal
Coral Croscat
Dissabte 13 de desembre de 2025, 18 h
Teatre Pere Serrat dels Catòlics d’Olot -
-
-
-
TALLER: Vine a cantar The Beatles
The Beatles amb Els Sargent Peppers
Dissabte 29 de novembre de 2025, de 16 a 19 h
Teatre Principal d’Olot -
La música pastoral per a la nit de Nadal, des del barroc
Divendres 12 de desembre de 2025, 16.30 h
Espai Cràter -
Al Primer Pis: Bon Voyage!
Orthemis Orquestra
Dimecres 10 de desembre de 2025, 12 h
Teatre Principal d’Olot